Something new-A different kind of September 30 days challange

Nu am ales aleatoriu postarea aceasta azi, la sfârşit de lună şi de vară.Având în vedere ca luna Septembrie va fi una nouă şi diferită,  pe care nu am mai trait-o niciodată era păcat să nu accept provocarea ce urmeaza.Este vorba de 30 days challange o provocare pe care am luat-o de la Y. de pe http://equinoxtime.blogspot.ro/.

     Sper şi voi încerca să postez în fiecare zi a lunii.Iniţial nu vroiam sa i-au temele în ordine însă aşa arată mai bine şi ştiţi şi voi ce urmează, evident cui îi pasă.
Bun, revenind..
 Temele sunt:
15. Posturi favorite de la Tumblr.
16. Părerea ta despre muzica nouă.
17. Momente bune și rele din ultimul an.
18. Credința ta.
19. Lipsa de respect la adresa părinților.
20. Importanța educației.
21. Povestește despre un show.
22. Cum te-ai schimbat în ultimii 2 ani?
23. Postează 5 poze cu tipi/tipe care ți se par atractivi/atractive.
24. Filmul tău preferat și despre ce e vorba în el.
25. Povestește despre cineva care te fascinează și de ce.
26. Ce fel de persoane te atrag?
27. O problemă pe care ai avut-o.
28. Ceva ce-ți lipsește.
29. Scopul tău pentru următoarele 30 de zile.
30. Momente bune și rele din ultima lună

Majoritatea sunt ok ,însă mai sunt şi unele mai cu pretenţie.Mâine voi începe cu prima tema, iar pe măsură ce le voi face voi edita postarea pentru a pune un link catre fiecare tema.
P.S. dacă mai este cineva care a făcut sau vrea sa facă aceasta provocare lăsaţi un link ,să vă citesc si eu părerile, în secţiunea comentarii.

2 comentarii:

natașa spunea...

30 days Challange in septembrie.. suna interesant. :) Eu nu le-am facut. Si probabil nu voi avea timp sa le fac, asa ca... asta e. :-?? Succes. Abia astept sa vad unele raspunsuri.

Unknown spunea...

Mulţumesc muuult!

Trimiteți un comentariu