16. Părerea ta despre muzica nouă.

Da, peste tot unde dai, nu contează unde, vezi chestii legate de şcoală.Că vine apocalipsa că azi e ultimul weekend, ultima suflare.Etc.Ce?de ce faceţi atâta vaita pentru un nou an?parcă am începe pentru prima dată şcoala!Sunteţi penibili, zău că nu!
Când veţi termina şcoala de tot, să vă aud atunci cum v-aţi dori să începeţi şi voi şcoala.............
Se pare că am luat-o pe arătură!Tema de astăzi este despre muzica nouă..
Îmi place muzica, o ador.Ascult aproape toate genurile, în general muzică bună.Sunt de părere că viaţa ar fi imposibilă fără muzică.Deşi îmi place, eu nu prea am treabă cu muzica(asta a sunat nasol).Nu ştiu eu toţi cântăreţii, nu ştiu toate melodiile, versurile....Nici măcar nu am un cântăreţ/cântăreaţă preferată.Poate oi avea, dar cred că trebuie să ştii măcar data de naştere a artistului.Eu nu ştiu nimic, de albume nu mai zic.De fiecare dată ascult muzică la radio eventual foarte rar pe youtube , când apare o melodie nouă.
Muzica de azi intrigă
Trupa-ntreagă se frământă,
Se dansează şi se strigă.
Însă nimeni nu mai cântă.

6 comentarii:

roxanne ‹з spunea...

foarte frumoase versurile de la sfarsit !!

Raisa spunea...

:)

Anonim spunea...

Cam asa ceva ..

maria claudia ♡ spunea...

Ce drăguțe sunt versurile de la sfârșit! :x Așa sunt și eu. Adică, ascult muzică dar..nu sunt „pasionată” de un anume gen/artist(ă). Șii
Pentru că meriți, ești nominalizată aici:
http://pierdutaintrelumi-byclara.blogspot.ro/2012/12/miros-de-cozonaci-multumiri-din-suflet.html

Tumeskecil Blog spunea...

Interesting topic for a blog. I have been searching the Internet for fun and came upon your blog. Fabulous post. Thanks a ton for sharing your knowledge! It is great to see that some people still put in an effort into managing their websites. Come visit my blog at TumesKecil
Read my posts at here :
- 3 Cara Print Lewat HP Android via Wifi Menggunakan Printer Wireless
- Cara Mengganti Nama dan Password Xiaomi Yi Cam
- Cara Live Streaming PUBG di Facebook dengan Omlet Arcade

Thanks a lot!

Sumac spunea...

Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE, pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE, l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

Trimiteți un comentariu