Bun venit,mie!

Este prima oară când scriu pe blog.Nu ştiu ce să scriu, pur şi simplu las mâinile sa se mişte pe tastatură.Ascult Born To Die, care mai nou e preferata mea.Nu ştiu de ce mi-am facut blog, n-am talent la scris, ma chinui cu diacriticile astea, care am văzut că circulă pe aici.Nu am ce să scriu, nu am inspiraţie.Îmi amintesc că în urmă cu câteva zile explodam, simţeam că nu mai am putere să ţin atâtea în mine şi acum deabia ştiu ce să scriu.Poate mâine voi avea inspiraţie, poate voi şti despre ce să discut, ce subiect să abordez care să aibă ''acel'' efect.Ştiu că e bine ce fac, simt asta, e o cale bună, poate cea mai bună, ma dezvolt, scriu despre gândurile mele, despre ceea ce cred eu, îmi deschid sufletul, pentru ca altfel nu pot.Nu ştiu încă ce vreau, ce trebuie să fac, să ma hotărăsc.Însa ştiu ca nu-mi va părea rău ca scriu aici, asta mă ajută mult, mă descarc, mă liniştesc, mă ajut pe mine, mă cunosc.
This is the last time
Cause You and I
We were born to die
We were born to die

5 comentarii:

natașa spunea...

Si eu iubesc melodia aia . Interesanta postarea. Cred ca blogul va fi unul grozav!

Unknown spunea...

Mulţumesc muuult, pentru vizită!

Zile și file spunea...

Cât mă bucur să văd că Lana e ascultată de atât de multă lume! :D
Succes cu blogul! :*

Unknown spunea...

are o voce deosebită şi un stil aparte.E uimitoare!

roxanne ‹з spunea...

Bun gasit :*

Trimiteți un comentariu